poniedziałek, 2 marca 2015

Biznes po chińsku - konferencja dla przedsiębiorców

Kultura azjatycka różni się od europejskiej pod wieloma względami. Podobnie jest w biznesie, dlatego warto wiedzieć, czego można się spodziewać po przedsiębiorcach z Państwa Środka. Dzięki tej konferencji dowiecie się wszystkiego o tym, jak prowadzić biznes po chińsku.

Polskie firmy coraz chętniej otwierają się na zagraniczne rynki. Partnerami kontrahentowymi stają się także azjatyccy biznesmeni. O sukcesie wszelkich negocjacji decyduje także to, czy znamy osobę i zachowanie podczas dyskusji o pieniądzach. Poznanie kultury Dalekiego Wschodu pomoże skuteczniej prowadzić wszelkie rozmowy i szybciej zawrzeć atrakcyjne kontrakty. O kulturze azjatyckiej namnożyło się wiele mitów - część z nich ma swoje pokrycie w rzeczywistości, ale niektóre to tylko stereotypy. Podczas konferencji "Jak rozwijać biznes na największym rynku świata" uczestnicy dowiedzą się wszystkiego, co może przydać im się podczas ekspansji firmy na rynki azjatyckie.

Na konferencji zostanie przedstawiona chińska kultura biznesowa, ale także zostaną poruszone zagadnienia prawne i korzystne rozwiązania kontraktowe. Uczestnicy dowiedzą się, jakiej pomocy mogą oczekiwać od polskiego rządu oraz od polskich ambasad w Chinach. Prelegenci przedstawią także przebieg i strategie typowych negocjacji.

Organizatorami wydarzenia "Jak rozwijać biznes na największym rynku świata" jest Puls Biznesu oraz bank HSBC. Konferencja odbędzie się już 12 marca 2015 r. we Wrocławiu w Hotelu HP Park Plaza, mieszczącego się przy ul. Bolesława Drobnera 11-13. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz